Stichting SonMar Namasté
paars blokje
Januari 2019

Nadat Wim en Marjolein vorig jaar twee maanden in Nepal zijn geweest, ging Marjolein dit keer 5 weken solo. Zij schrijft:

"In eerste instantie ging ik om persoonlijke redenen, maar al gauw ontstond er tijdens de voorbereiding, ook zin in een mooi project. Zoals we dat altijd doen: kijken wat er op mijn pad komt, en het dan gaan dóén - binnen de mogelijkheden en kaders die er zijn.
We proberen om het jaar naar Nepal te gaan om de lopende projecten te bezoeken en nieuwe projecten te initiëren. Dat bezoek is gepland voor 2020. De overeenkomsten die zijn afgesloten in 2018 lopen tot 2020.
Er was echter wat extra budget binnengekomen: een inzameling voor Nepal tijdens de bruiloft van mijn collega, en een inzameling voor Nepal tijdens een feest van vrienden.
Samen met een paar kleinere donaties was daar toch een mogelijkheid om iets te kunnen doen."

Lees meer over de reis van Marjolein in het reisverslag van maart 2019.

In het nieuwsbericht van november 2018 lees je meer over de reis van januari 2018.

Op de pagina 'lopende projecten' vind je een overzicht van de andere projecten die stichting SonMar in Nepal uitvoert.

Wilt u de lopende projecten ondersteunen en een bijdrage leveren? Lees hier hoe: de stichting.

blokjes banner
nieuwe moestuin